Відкрити кав’ярню – не проблема. Набагато складніше “розкрутити” її. Але ж від мрії не відмовляються через якісь там проблеми. Тож ми з чоловіком придбали приміщення, склали бізнес-план і зробили крутезний ремонт. Ніхто не подумав лише про прибирання після ремонту.
Можна, звісно, було викликати клінерів mister-cleaner.com.ua/prybyrannia-pislia-remontu для наведення порядків, але… Ми вирішили, що справа буденна, і з нею можна впоратись власними силами. Навіщо ж тоді виділяти на це додаткові кошти? От саме з цього моменту все і почалось!
Прибирання після ремонту не для слабаків
Звісно, коли ми починали наводити порядок, ми віднеслись до процесу доволі легковажно. Що складного може бути в прибиранні кав’ярні?! Принесли з дому миючі засоби, драбину, відра та ганчірки. Але не встигли почати, як почали з’являтись перші “сюрпризи”:
- всі вікна були покриті якимись бурими, напівпрозорими плямами. Відмити їх звичайним методом не вдалось. Довелось бігти в магазин, консультуватись з продавцями та купляти спеціальний засіб;
- наступним пунктом була монтажна піна, а точніше її залишки на меблях, підвіконнях і, навіть, дверях. Матеріал змінив колір з жовтого на коричневий, від чого ситуація погіршилась ще більше. До того ж, виявилось, що вимити їх, відшкрябати або чимось розчинити не так то й легко. Довелось знову бігти за консультацією, розповідати проблему в деталях та шукати потрібну рідину;
- коли справа дійшла до підлоги, виявилось, що тут теж не все так просто. Щоб відмити фактурний кахель, який ми так довго та прискіпливо обирали, потрібно не просто розчинити бруд. Додаткова задача – виколупати залишки будівельних матеріалів з візерунка. Довго чекати не довелось. Ми знову побігли в магазин за порадою.
Як Ви розумієте, кожен наш крок був пов’язаний з походом в магазин. Таким чином, вже на другий день прибирання, ми обійшли всі торгові пункти нашого району, де емоційно розповідали про нову проблему. Чули ці розмови не лише продавці, а й інші відвідувачі магазину. І це викликало інтерес у слухачів.
До нашого, ще не відкритого кафе, почали приходити люди: “просто подивитись”. Деякі з них приносили власні перевірені миючі засоби, хтось ділився досвідом, інші просто фотографувались на фоні того, як ми відмивали вікна в смішних позах.
Дивно, але саме це привернуло увагу до закладу наших перших клієнтів. Кав’ярня стала своєрідним осередком зустрічей людей середнього віку, які тепер тут збираються та обговорюють свої буденні справи.
Підсумки розповіді
Так, ми отримали бажане і провели весело час, відмиваючи будівельний бруд. Але повторювати цей подвиг ми не збираємось. І коли прийде час чистити ковролін, яким ми закрили замащений кахель на підлозі, то посилання mister-cleaner.com.ua/khimchystka-kovrolina-khimchystka-kylymiv стане як раз в нагоді. Нехай професійні клінери роблять свою справу, а ми краще будемо пригощати їх запашною кавою.